torstai 19. kesäkuuta 2014

Haku

No niin, nyt se on sitten tehty. Nimittäin haku omalla nimellä. Mitähän minäkin muka kainostelin sen tekemistä. Ajattelin varmaan, että minun identiteetin olisi joku vienyt... No, ei onneksi ollut, tai ainakin haun perusteella niin voisi olettaa.

Tuloksena oli joitakin työtehtäviä ja projekteja joissa olin ollut osallisena, muutama koira ja joitakin kauniita ihmisiä kuten Krisse Salminen. Viimeksi kun tein haun nimelläni, niin muiden mukana tuli yksi vanha luokkakuva jossa olin. Näytin siinä ihan Rambolta (ainakin lasten mielestä) niin onneksi sitä ei nyt ollut ainakaan viidellä ekalla sivulla. Kauemas en viitsinyt mennä kun olen niin kaukana Teija Tiilikaisesta (niin nimestä kuin meriteistäkin)... Josta alkoi olla enemmän juttua kuin Salmisista.

Tässä kevennykseksi yksi kuva koirasta. Olisin mielelläni laittanut kuvan tuosta minun nimen hakutuloksen koirasta, mutta kun tällaisella some kurssilla ollaan, niin en viitsi laittaa luvattomasti jonkun toisen koiran kuvaa. Tässä minun oma, tai ainakin se josku oli minun oma, silloin kun se vielä eli. Kuvan olen ottanut joskus vuosia sitten Levillä, nyt löysin sen netistä ja luvattomasti ladatuna. Tosin se oli sellaisessa yhteydessä, että se oli vain kunniaksi koiralle ja sen kasvattajalle. Jotenkin tuntuu silleen mitättömältä kun tuosta koirasta tulee hakutuloksia ainakin kokonaisen sivullinen ja kuviakin monta tai ehkä veilä enemmänkin. Ja se on sentään kuollutkin jo ennen kuin some sun muut edes olivat edes kunnolla syntyneet...


Tästä koirasta ei voi laittaa pienempää kuvaa kun sen persoona ei mahdu yhtään tämän pienempään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti